Tarinoita

J&Y

Julkaistu: 14.5.2026

Tuhannet kiitokset vielä meidän juhlien tarjoiluista. Juhlista on jo aikaa, mutta yhä vain kaikki fiilistelevät sitä, kuinka kaikki oli taivaallisen hyvää, maukasta ja kaunista. Useammat ovat ihmetelleet, kuinka taidolla voikaan saada kasvisruuasta oikeasti hyvää ja me ollaan vain hymisty tyytyväisinä, kuinka onnekkaita oltiinkaan, kun saatiin sinut ja tiimisi meidän juhlien ruuista huolehtimaan. Vaikka tila oli haastava niin meille eikä kenellekään muullekaan ilmeisesti näkynyt sen haastellisuus, mikä kertoo hurjasti teidän ammattitaidosta ja kyvystä joustaa. Vielä kerran kiitos!