Tarinoita

I&V

Julkaistu: 14.5.2026

Kiitos teille aivan kaikesta! Ruoka oli aivan taivaallisen herkullista ja sai jokaiselta vieraalta kehuja niin maun kuin esillepanojenkin puolesta. Järjestelyiden osalta kaikki sujui todella hyvin ja ammattitaidolla, mikä helpotti niin paljon meitä, että pystyimme vaan nauttimaan päivästä!