Tarinoita

K&J

Julkaistu: 14.5.2026

Pakko vielä kerran kiittää meidän häiden tarjoilusta, se elää edelleen niin meidän kuin vieraidemme puheissa mieleenpainuvina makumuistoina – – Edelleen olen sitä mieltä, kun _monet_ pitopalveluruuat olen syönyt, jotkut on ihan ok ja jotkut tosi hyviä, mutta pitopalvelu Murun ruuat painii ihan omassa sarjassaan.